دسته‌بندی نشده

گارانتی محصولات دیلاک

شرایط گارانتی دستگیره های هوشمند

حمل و ارسال کالا:

بررسی و تعمیرات در محل شرکت دیلاک انجام می شود, هزینه حمل و ارسال کالای معیوب بر عهده خریدار می باشد.
در صورتیکه کالا موجود نباشد، با کالای مشابه تعویض و اختلاف قیمت محاسبه و دریافت می گردد. مدت پاسخگویی مرکز خدمات هوم لاک ۴ تا ۷ روز کاری می باشد.

آیا تمامی محصولات داراي گارانتی میباشند؟

گارانتی مختص دستگیره های هوشمند است.

زمان ضمانت نامه:

زمان ضمانت نامه دستگیره های دیجیتال شامل 12 ماه گارانتی می باشد.

موارد بدون ضمانت:

گارانتی فقط شامل برد اصلی دستگاه ها می باشد و شامل سایر وسایل و قطعات جانبی مانند باتری و تگ و … نمی باشد

موارد ابطال گارانتی:

  1. نداشتن فاکتور خرید
  2. نصب تجهیزات توسط افراد غیر حرفه ای که باعث ایجاد آسیب به قفل شود.
  3. خساراتی که بر اثر ضربه، فشار مکانیکی، تغییر حالت فیزیکی، ورود هرگونه رطوبت یا مایعات ایجاد شوند.
  4. وارد شدن هر گونه جسم خارجی به دستگاه استفاده از باطری یا لوازم جانبی غیر اصلی هرگونه تعمیرات یا باز کردن دستگاه در تعمیرگاه هایی بجز شرکت دیلاک
  5. هر کالا فقط یکبار گارانتی می‌گردد.
  6. داشتن فاکتور خرید جهت گارانتی الزامی است و زمان شروع گارانتی از زمان ثبت فاکتور خرید در سیستم می باشد.

نکته: خدمات گارانتي فقط براي تعمير يا سرويس دستگاه بوده و هزینه نقل و انتقال دستگاه به محل شرکت به عهده صاحب دستگاه می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *