گارانتی محصولات دیلاک
شرایط گارانتی دستگیره های هوشمند
حمل و ارسال کالا:
بررسی و تعمیرات در محل شرکت دیلاک انجام می شود, هزینه حمل و ارسال کالای معیوب بر عهده خریدار می باشد.
در صورتیکه کالا موجود نباشد، با کالای مشابه تعویض و اختلاف قیمت محاسبه و دریافت می گردد. مدت پاسخگویی مرکز خدمات هوم لاک ۴ تا ۷ روز کاری می باشد.
آیا تمامی محصولات داراي گارانتی میباشند؟
گارانتی مختص دستگیره های هوشمند است.
زمان ضمانت نامه:
زمان ضمانت نامه دستگیره های دیجیتال شامل 12 ماه گارانتی می باشد.
موارد بدون ضمانت:
گارانتی فقط شامل برد اصلی دستگاه ها می باشد و شامل سایر وسایل و قطعات جانبی مانند باتری و تگ و … نمی باشد
موارد ابطال گارانتی:
- نداشتن فاکتور خرید
- نصب تجهیزات توسط افراد غیر حرفه ای که باعث ایجاد آسیب به قفل شود.
- خساراتی که بر اثر ضربه، فشار مکانیکی، تغییر حالت فیزیکی، ورود هرگونه رطوبت یا مایعات ایجاد شوند.
- وارد شدن هر گونه جسم خارجی به دستگاه استفاده از باطری یا لوازم جانبی غیر اصلی هرگونه تعمیرات یا باز کردن دستگاه در تعمیرگاه هایی بجز شرکت دیلاک
- هر کالا فقط یکبار گارانتی میگردد.
- داشتن فاکتور خرید جهت گارانتی الزامی است و زمان شروع گارانتی از زمان ثبت فاکتور خرید در سیستم می باشد.
نکته: خدمات گارانتي فقط براي تعمير يا سرويس دستگاه بوده و هزینه نقل و انتقال دستگاه به محل شرکت به عهده صاحب دستگاه می باشد.